دانلود فیلم میان ستاره ای دوبله

interstellar movie

فیلم میان ستاره ای یا اینتراستلار

فیلمی بینظیر، با داستانی قوی، موسیقی متن فوق العاده، کارگردانی کریستوفر نولان و مهمتر از همه دقت بالای علمی، به عنوان فیلمی به یاد ماندنی در تاریخ فیلم هایی با ژانر علمی-تخیلی ماندگار شد.

فیلم در زمان آینده رخ می دهد، هنگامی که زمین دیگر توان باروری و تولید مواد غذایی و اکسیژن را برای همه انسان ها ندارد و انسان ها ناچار هستند، به دنبال مکان دیگری برای زندگی باشند.

در این بین کوپر (متیو مک کناهی) به عنوان یکی از خلبانان به ماموریتی حیاتی اعزام می شود. ماموریتی که  سفینه ای باید به فضا ارسال شود و در نزدیکی یک سیاهچاله شرایط حیات را در یک سیاره بررسی کند.

برند(مایکل کین) از کوپر می خواهد که به همراه یک تیم ، هدایت این فضاپیما را برعهده بگیرند و کوپر نیز علی رغم مشکلات شخصی که دارد تصمیم می گیرد برای نجاب بشر این فرصت را از دست ندهد اما این سفر با چالش هایی از جنس فیزیک و نسبیت روبرو است.

از این بخش فیلم، هنرنمایی کریستوفرنولان در دقت نظر و وسواس اون برای به تصویر کشیدن هرچه دقیق نکات علمی خودنمایی می کند.

چرا interstellar اینقدر خاص است؟

نمایش خیره کننده یک سیاهچاله در این فیلم که بسیار به تصویر واقعی سیاهچاله شبیه است یکی از نکات فوق العاده ای بود که به خوبی حضور کیپ تورن فیزیکدان برجسته را در تیم نویسندگی فیلم نشان می داد.

میان ستاره ای را می توان دقیق ترین فیلم داستانی و علمی تاریخ به شمار آورد. فیلمی که به سختی می توان ایراد یا تناقضی با علم را در آن یافت.

در میان نجومی ها، اکثرا کسی از یک منجم نمی پرسد که آیا فیلم میان ستاره ای را دیده ای یا نه؟

بلکه سوال اصلی این است که این فیلم را چند بار دیده ای؟

با هربار دیدن این فیلم گوشه های دیگری از نکات علمی آن را می توانید درک کنید و چه بسا برای فهم کامل تر برخی نکات نیاز به اندک پیش نیاز هایی در حوزه فیزیک و نسبیت داشته باشید. اما نگران نباشید، داستان زیبای فیلم، و تراژدی بین پدر و دختر، با موسیقی بینظیر هانس زیمر، آن چنان شما را مجذوب خواهد کرد که حتی اگر برخی نکات علمی را در دفعات نخست دیدن فیلم متوجه نشوید، ذره ای از لذت دیدن فیلم نمی کاهد.

تصویری که در فیلم میان ستاره از سیاهچاله منتشر شد، بسیار شبیه به نخستین عکس از سیاهچاله است. ماجرای انتشار نخستین عکس از سیاهچاله را خواندید؟

افتخارات:

کاندیدای اسکار بهترین صداگذاری

کاندیدای اسکار بهترین تدوین صدا

کاندیدای اسکار بهترین موسیقی متن

کاندیدای اسکار بهترین کارگردانی هنری

برنده اسکار بهترین جلوه های ویژه

نام فیلم : Interstellar 2014

ژانر (موضوع) : ماجراجویی ، علمی-تخیلی

امتیاز : ۸٫۶ از ۱,۳۲۸,۲۵۷ رای در سایت IMDb

زبان : انگلیسی ، فارسی

سال انتشار : ۲۰۱۴

محصول کشور: آمریکا ، انگلستان

کارگردان : کریستوفر نولان

بازیگران : Matthew McConaughey, Anne Hathaway, Jessica Chastain

موسیقی: هانس زیمر

بودجه ساخت: ۱۶۵ میلیون دلار

مدت زمان: ۱۶۹ دقیقه

دانلود فیلم

لینک های دانلود فیلم میان ستاره ای یا اینتراستلار با دوبله و زیرنویس فارسی را می توانید در لینک های زیر بیابید.

با احترام به قوانین کپی رایت و حفظ حق نشر و آثار هنرمندان از قرار دادن لینک های دانلود فیلم ها در سایت معذور هستیم، اما می توانید از طریق سایت هایی که معرفی می کنیم نسبت به دانلود و یا خرید فیلم ها اقدام نمایید و یا از طریق فروشگاه زانکو شاپ، فیلم ها را تهیه نمایید.