آموزش مجازی نجوم کودک، ویژه دبستان

آموزش نجوم دبستان

آموزش نجوم دوره ابتدایی

نجوم همیشه یکی از موضوعات جذاب و دوست داشتنی برای بچه ها هست و متاسفانه همیشه نجوم در کتاب درسی مورد کم لطفی قرار می گیرد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم مجموعه ویدیوهای آموزشی نجوم رو برای دبستان آماده کنیم تا والدین یا معلمین دلسوز بتونن با پخش این ویدیو ها در منزل، بحث نجوم رو به خوبی به فرزندان عزیزشون آموزش بدن.

در سیستم آموزش و پرورش جدید ایران آموزش نجوم برای مقطع ابتدایی در دو مقطع انجام شده است. آموزش صورت های فلکی، منظومه شمسی، روز و شب در درس ۸ کتاب علوم چهارم دبستان و آموزش شهاب سنگ ها در درس ۱ پایه ششم دبستان آورده شده است.

نجوم درس 8 پایه چهارم

درس ۸، کلاس چهارم ابتدایی

نجوم درس 1 پایه ششم

درس ۱، کلاس ششم ابتدایی

آموزش مجازی نجوم زانکو (دبستان)

ویدیو های آموزش مجازی نجوم بر اساس کتاب علوم چهارم دبستان طراحی شده است، اما مباحت مطرح شده اندکی فراتر از کتاب خواهد بود تا دانش اموزان علاقمند بتوانند موضوعات بیشتری را پیگیری کنند و به علاوه برای بچه های کلاس پنجم و ششم نیز مناسب باشد. البته دانش اموزان پایه های کوچکتر هم می توانند از ویدیو ها استفاده کنند و قطعا برای انها هم مفید خواهد بود.

برای تهیه دیگر وسایل و بسته های کمک آموزشی نجوم می توانید به وبسایت فروشگاه نجومی زانکو مراجعه نمایید. و برای تهیه و کسب اطلاعات بیشتر از کتاب های آموزش نجوم از مقاله معرفی کتاب نجوم استفاده کنید.

نجوم پیش دبستانی و دوره اول دبستان

قسمت اول آموزش مجازی نجوم

صورت های فلکی – دوره ابتدایی

قسمت دوم آموزش مجازی نجوم

منظومه شمسی (بخش اول) – دوره ابتدایی

قسمت سوم آموزش مجازی نجوم

زمین و ماه – دوره ابتدایی

قسمت چهارم آموزش مجازی نجوم

آخرین قسمت

بخش دوم منظومه شمسی – دوره ابتدایی