مینی سریال مریخ MARS

سریال مریخ

سریال مریخ:

سریال مریخ یکی از متفاوت ترین سریال های این روزها است.

فیلمی که ترکیبی از مصاحبه ها و تصاویر مستندی است که در طول سالها توسط شبکه نشنال جئوگرافیک ضبط شده است.

یکی از نکات جذاب این فیلم پلی بک هایی است که به کل پروژه های پیشین ناسا در خصوص مریخ زده می شود و فکت های علمی دقیقی از سوی دانشمندان و مهندسان ناسا آورده می شود.

در این فیلم به خوبی با جزئیات سفر به مریخ و انواع چالش های این سفر آشنا خواهید شد. شاید اگر در مقام مقایسه بخواهیم این سریال را با دیگر فیلم های علمی مقایسه کنیم از نظر خط داستانی و هیجانی بودن داستان امتیازی کمی کسب کند اما از نظر اشارات علمی و جنبه آموزشی فیلم بسیار عالی و مورد تایید است.

در کنار این سریال توصیه میکنم فیلم مریخی را هم حتما مشاهده کنید.

حضور ایلان ماسک و معرفی پروژه های شرکت فضایی SPACEX یکی از جذابیت های این فیلم است که شما را در میانه فیلم شفگت زده خواهد کرد!

کتاب how we'll live on mars

پابه داستانی سریال مریخ:

این فیلم بر اساس کتاب: «چگونه روی مریخ زندگی کنیم؟» نوشته stephen petranek است که در سکانس های مختلف فیلم نویسنده کتاب نیز در فیلم حضور پیدا میکند و برخی مفاهیم و چالش های این سفر را مطرح می کند.

خلاصه داستان:

در سال ۲۰۳۳ گروهی متشکل از شش فضانورد برای اولین بار سفری را از فلوریدا به مقصد مریخ آغاز می‌کنند. در حالی که آن‌ها وارد جو مریخ می‌شوند مشکلی در فضاپیمای آن‌ها به وجود می‌آید…

پخش سریال مریخ:

این سریال از شبکه های من و تو و نشنال جئوگرافیک فارسی به صورت دوبله پخش شده است و هم اکنون نیز می توانید این سریال را با زیرنویس فارسی در سایت فیلیمو دنبال کنید.

سریال مریخ

نام سریال: مریخ / Mars

ژانر : ماجراجویی

شبکه نمایش دهنده : National Geographic

کشور : آمریکا

زبان : انگلیسی

مدت زمان هر اپیزود : ۶۰ دقیقه

تاریخ آغاز پخش سریال : ۲۰۱۶

دانلود سریال

با احترام به قوانین کپی رایت و حفظ حق نشر و آثار هنرمندان از قرار دادن لینک های دانلود فیلم ها در سایت معذور هستیم، اما می توانید از طریق سایت هایی که معرفی می کنیم نسبت به دانلود و یا خرید فیلم ها اقدام نمایید و یا از طریق فروشگاه زانکو شاپ، فیلم ها را تهیه نمایید.