فراخوان جذب هیئت تحریریه زانکو

هیئت تحریریه نجومی زانکو

هیئت تحریریه زانکو

آموزش و ترویج نجوم همواره یکی از بخش های جدانشدی گروه ها و انجمن های نجومی بوده است.

بسیاری از مشکلات فرهنگی در جامعه ایران و حتی دیگر جوامع ناشی از ناآگاهی و بدفهمی مطالب علمی است. این روزها در خصوص تزریق واکسن کرونا نیز شاهد چنین برخوردهایی از سمت بخشی از جامعه هستیم که با جهل و نااگاهی خود با تزریق واکسن و استفاده از درمان های علمی به سراغ درمان های سنتی و غیرعلمی می روند.

مشابه چنین رفتارهایی را در هنگام مواجه مردم با خبرهای نجومی نیز بارها شاهد بوده ایم.. خبرهایی مثل ابرماه، بارش های شهابی کم فروغ،خسوف، رد شدن سیارک ها از نزدیکی زمین، امواج مریخی، موجودات فضایی و …

موسسه آموزشی زانکو با هدف آموزش و گسترش نجوم فعالیت خود را آغاز کرده است و انجام فعالیت های ترویجی همواره یکی از جنبه های دائم موسسه زانکو بوده است.

به همین منظور و با هدف گسترش فعالیت های ترویجی در شبکه های اجتماعی و وبسایت زانکو، در نظر داریم تیمی از افراد توانمند در این حوزه تشکیل دهیم که به صورت داوطلبانه و تحت نظارت و آموزش مدرسین موسسه در عرصه ترویج و گسترش نجوم گامی کوچک برداریم.

بنابراین کلیه عزیزانی که به نوعی در حوزه های مختلف از جمله  نویسندگی علمی، ترجمه، گرافیک، تولید محتوا و … فعالیت داشتند دعوت می کنیم که به صورت داوطلبانه به جمع هئیت تحریریه زانکو بپیوندند.
داوطلبین گرامی فرم زیر را جهت آشنایی بیشتر تکمیل فرمایند.

  • می توانید چند گزینه را انتخاب کنید.
  •