کلاس نجوم

کلاس نجوم و آموزش نجوم

کلاس نجوم زانکو:

موسسه آموزشی زانکو گروه تخصصی آموزش نجوم در کشور و عضو حقوقی انجمن نجوم ایران است که با بهره مندی از تیمی متخصص و توانمند سعی دارد بالاترین کیفیت سطح کلاس نجوم کودک و کلاس نجوم بزرگسال را در کشور پیاده سازی کند.

کلیه طرح درس های موسسه زانکو بر مبنای روش STEAM  و مطابق با طرح توسعه نجوم اتحادیه بین المللی نجوم IAU طراحی شده است. به این معنی که دانش آموزان با ورود به سیستم آموزشی زانکو در مجموعه ای از کلاس های مخلتف در حوزه STEAM میگذرانند.

محتوای کلاس های نجوم نیز بر اساس طرح درس های بخش آموزش نجوم ناسا طراحی شده است.

چرا باید کلاس نجوم شرکت کرد؟

علم نجوم به دلیل جذابیت هایی که دارد همواره حس کنجکاوی بشر را برانگیخه می کند. عموم مردم همیشه با شنیدن یا دیدن ویدیوهایی از ابعاد کیهان و شگفتی های آن هیجان زده می شوند. همین موضوع کافی است تا ما را به یادگیری بیشتر این علم قدیمی ترغیب کند. اگر فرزند دارید و اون هم با دیدن مطالب نجومی هیجان زده می شود به شما تبریک می گوییم!

احتمالا فرزند شما دارای هوش هستی گرا و طبیعت گرای بالایی است و اگر بتوانید به درستی مهارت های او را تقویت کنید بدون شک در سنین بزرگسالی فرد توانمند و با دید بازی خواهد بود.

روش آموزشی STEM

در سیستم آموزشی زانکو دانش اموزان تمامی مهارت های STEAM خود را تقویت خواهند کرد.

  • Science  (علم)
  • Technology (تکنولوژی)
  • Engineering (مهندسی)
  • Art (هنر)
  • Mathematica (ریاضی)

عناوین کلاس نجوم و دوره های نجوم موسسه آموزشی زانکو

کلاس های آموزش نجوم: (همراه با ارائه مدرک و گواهی پایان دوره از سمت انجمن نجوم ایران)

کلاس های نجوم زانکو در سه رده سنی با عنوان:

کلاس های ستاره (ویژه رده سنی ۷ تا ۹ سال- دوره اول دبستان)

کلاس های شهاب (ویژه رده سنی ۱۰ تا ۱۳ سال – دوره دوم دبستان)

و کلاس های نجوم مقدماتی بزرگسال (ویژه ۱۴ سال به بالا)

برگزار می شود.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کلاس های نجوم می توانیم همین الان فرم پیش ثبت نام را تکمیل نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. همچنین با کلیک روی هر یک از دوره ها می توانید اطلاعات تکمیلی آن دوره را مشاهده فرمایید.

نحوه آموزش و ثبت نام در کلاس های موسسه

  • کلاس های المپیاد نجوم

  • (ویژه دانش آموزان ۱۵ الی ۱۷ سال)

المپیاد یه آزمون سراسری و کشوری است که برای دانش آموزان کلاس دهم و یازدهم برگزار می شود.  از مهمترین مزیت این آزمون این است که برگزیدگان مدال طلای المپیاد نجوم از شرکت در کنکور معاف هستند. اما آزمون المپیاد آزمون سختی است و نیاز به تلاش و پشتکار زیادی دارد. بنابراین اگر همت و انگیزه کافی را برای قدم گذاشتن در مسیر المپیاد را دارید، می توانید از کلاس ها و تیم علمی توانمند موسسه زانکو بهره مند شوید.

اگر اطلاع زیادی از المپیاد ندارید، حتما اول مقاله آشنایی با المپیاد نجوم را مطالعه کنید!

کلاس المپیاد نجوم
کلاس هوافضا
  • کلاس علوم فضایی و هوانوردی

این کلاس در دو رده سنی برگزار می شود:

  • دوره دوم دبستان (۱۰ الی ۱۳ سال)
  • نوجوانان (۱۴ سال به بالا)

در دوره علوم فضایی و هوانوری زانکو مباحث مختلفی همچون: آشنایی با هواپیما و اصول خلبانی، نیروهای وارد بر هواپیما، نیروی پسا و پیشران، پایداری پرواز و پیکربندی هواپیما، ادوات کاکپیت، آشنایی با محیط فرودگاه، تاریخچه صنعت هوافضا، اتمسفر، نیروهای پیشران فضایی، تجهیزات کنترل، هدایت و ناوبری موشک، ایستگاه فضایی بین المللی، مکانیک مدار، ماهواره ها، کاوشگرهای سامانه خورشیدی، کاوش ماه و کاوش مریخ مورد بحث قرار خواهد گرفت وبرای تقویت مهارت های مهندسی فرزند شما بسیار مفید و موثر خواهد بود.

اطلاعات بیشتر در مورد کلاس های هوافضا

دیدگاهتان را بنویسید