• صفحه خانگی
  • >
  • ویژه
  • >
  • گالری تصاویر خورشید گرفتگی ۵ دی ماه از عکاسان ایران و جهان

گالری تصاویر خورشید گرفتگی ۵ دی ماه از عکاسان ایران و جهان

مائده فرهوش / عمان
مجید قهرودی/ عکس روز ناسا
مجید قهرودی/ عکس روز ناسا

خورشید گرفتگی حلقوی ۵ دی ماه هم به آخر خط خود رسید، اما تنها چیزی که از این همه هیاهو و هیجانی که دو سه هفته در دل ده ها منجم افتاده بود باقی می ماند، چیزی نیست مگر خاطرات سفر و عکس هایی ماندگار.

عکس هایی که پشت هر کدام دنیایی از خاطره و ماجراهای مختلف وجود دارد و تنها عکاس اون عکس هست که میتونه کامل حس لحظه فشردن شاتر تا نتیجه نهایی بعد از ادیت رو درک کنه.

تبریک به همه عکاسان عزیزی که هر یک با خلاقیت خود سعی کردند تا گوشه ای از این رخداد بینظیر را جاودانه کنند. عکاسانی در سواحل جنوبی خلیج فارس و دریای عمان، در جشنواره نجوم قشم، کشور عمان، امارات، هند، سریلانکا و …

در این بین جا داره که تبریک ویژه ای به مجید قهرودی عزیز بگیم که عکسش دقیقا فردای روز گرفت به عنوان عکس روز ناسا در وبسایت APOD منتشر شد وافتخاری بزرگ رو نصیب جامعه عکاسی نجوم کشورمان کرد.

این تصویر رو می تونید در اینجا مشاهده کنید.

تصویر ورودی مطلب که در صفحه نخست سایت مشاهده کردید نمایی از مسیر کامل گرفت بود که توسط مائده فرهوش از کشور عمان به ثبت رسیده بود.

در این گالری سعی کردیم تا حد ممکن زیباترین عکس هایی که از این خورشید گرفتگی توسط عکاسان ایرانی و خارجی به ثبت رسیده رو منتشر کنیم.

اگر شما هم عکس زیبایی از خورشید گرفتگی ۵ دی ماه ثبت کرده اید حتما برای ما ارسال کنید تا به این گالری افزوده شود.

چند ماه دیگر، در ۱ تیرماه ۹۹ منتظر ما باش تا باز به دیدارت بیاییم.. سایه ماه…

جشنواره نجوم قشم

برنامه مفصلی ویژه این خورشید گرفتگی در جزیره زیبای قشم برگزار شد که می تونید

گزارش جشنواره نجوم قشم رو بخونید تا از جزئیات آنچه در ای همایش گذشت مطلع بشید.