من یه معلم نجوم یا علوم هستم…

من یه معلم نجوم یا علوم هستم که به مقطع های مختلف تحصیلی تدریس می کنم. خیلی دوست دارم که با روش های جدید و نوین آموزشی آشنا بشم و بتونم از ابزارهای جدید کمک آموزشی توی کلاس هام استفاده کنم.

خوشبختانه ما هم جمعی از معلمان حرفه ای نجوم هستیم که سعی داریم نجوم رو به شکلی استاندارد و حرفه ای به دانش آموزها و نوجوان های کشور آموزش بدیم.

گروه زانکو، عضو حقوقی انجمن نجوم ایران هست، و دوره ها و کلاس های نجوممون رو با استانداردهای اتحادیه بین المللی نجوم (IAU) برگزار می کنیم.

برای همین، در طول سال چندین دوره آموزش مربی نجوم رو برای علاقمندها برگزار می کنیم تا همیشه مربیان و مدرسین به روز و حرفه ای رو داشته باشیم.

دوره های آموزش مربی نجوم زانکو فقط در تهران برگزار نمیشه، ما در همه شهرها می تونیم این دوره ها رو برگزار کنیم. گزارش برگزاری دوره های قبلی در شهرهای مختلف  رو میتونید در سایت مشاهده کنید.

به علاوه کلاس نجوم هم مشابه بقیه کلاس های فوق برنامه نیاز به یک هیجان و تکاپو داره، این هیجان رو مسابقات نجوم در سال های اخیر به خوبی ایجاد کردند، حتما صفحه برنامه های ملی دانش آموزی رو نگاه کن، تا با انواع برنامه ها و مسابقات دانش آموزی نجوم آشنا بشید.