جشنواره نجوم قشم، ویژه خورشید گرفتگی ۹۸

جشنواره نجوم قشم

خورشید گرفتگی دی ماه ۱۳۹۸

? جشنواره نجوم قشم ?

⁦☀️⁩ به مناسبت خورشیدگرفتگی ⁦☀️⁩

 سوم الی ششم دی ماه 

ژئوپارک قشم

با حمایت سازمان منطقه ای آزاد قشم و سازمان فضایی ایران

با حضور اساتید مطرح نجوم از سراسر کشور در بهترین منطقه رصد خورشید گرفتگی در کشور با بیشترین میزان گرفت به همراه کارگاه های آموزشی در خصوص خورشید گرفتگی و عکاسی نجومی. امکان استفاده از پلانتاریوم، تلسکوپ ها و سایر تجهیزات نجومی موجود در کمپ جشنواره و همچنین امکان تهیه و خرید تجهیزات نجومی و رصدی از غرفه فروش تجهیزات نجومی موجود در محل کمپ جشنواره

? صبحانه، میان وعده و امکان تهیه سایر وعده های غذایی از رستوران و مارکت های کمپ جشنواره
امکانات پزشکی و تامین امنیت و سایر امکانات رفاهی ( سرویس بهداشتی، آب و تامین برق ) در محوطه کمپ جشنواره

? دوستانی و علاقمندانی که قصد دارند از تهران به سمت قشم سفر کنند، می‌توانند از طریق گروه آموزشی زانکو نسبت به ثبت نام و هماهنگی برای سفر گروهی به جشنواره نجوم قشم اقدام نمایند.

ثبت نام جشنواره نجوم قشم

نمایندگان جشنواره نجوم قشم

جزئیات برنامه جشنواره: 

⚪️ سه شنبه سوم دی،  ورود شرکت کننده ها به محوطه و استقرار در کمپ جشنواره، سه شنبه عصر افتتاحیه جشنواره و آغاز کارگاه های آموزشی برنامه، امکان استفاده همزمان از پلانتاریوم و سایر تجهیزات موجود در جشنواره، نیمه شب سه شنبه آغاز برنامه های رصدی و آموزش صورفلکی موجود در اسمان شب. بامداد چهارشنبه آموزش عملی عکاسی از رویداد خورشید گرفتگی و انجام تست های لازم جهت عکاسی از خورشیدگرفتگی پنجم دی ماه
⚪️ چهارشنبه امکان حضور و خرید تورهای قشم گردی و جزیره هنگام از کانتر آژانس موجود در محوطه کمپ جشنواره، چهارشنبه عصر آغاز کارگاه های اموزش عکاسی از خورشید گرفتگی و کارگاه ویژه بررسی وضعیت خورشید گرفتگی بامداد پنجشنبه تست تجهیزات و اماده شدن منجم ها برای رصد خورشید گرفتگی. استراحت جهت بیدار شدن شرکت کننده ها پیش از طلوع آفتاب.

⚪️ بامداد پنجشنبه و همزمان با طلوع خورشید آغاز رصد و عکاسی ازخورشید گرفتگی توسط شرکت کنندگان در بهترین منطقه امکان رصد خورشیدگرفتگی در کشور با بیشترین میزان درصد گرفت. پس از پایان خورشید گرفتگی استراحت شرکت کنندگان. عصر پنجشنبه امکان حضور شرکت کنندگان در کارگاه های آموزشی جشنواره و سایر برنامه های جنبی.
⚪️ جمعه صبح پس از صرف صبحانه خروج شرکت کنندگان از محوطه کمپ.

 


? امکانات موجود در محوطه کمپ جشنواره :

آب، برق، سرویس بهداشتی، رستوران، سوپرمارکت، غرفه فروش محصولات نجومی و رصدی و ملزومات مورد نیاز برای رصد خورشید گرفتگی، بیمه حوادث و حضور نیروهای هلال احمر و تامین کنندگان امنیت جشنواره بصورت تمام وقت در محوطه کمپ


? وعده های غذایی :

 

صبحانه، میان وعده و دو وعده اختیاری شام یا نهار توسط برگزارکنندگان جشنواره تامین شده است و تهیه سایر وعده های غذایی به عهده شرکت گنندگان است.

? اقامت:

شرکت کنندگان در چادر‌های هلال احمر مستقر شده داخل کمپ اقامت خواهند داشت. در صورت درخواست شرکت‌کننده، امکان استفاده از اقامتگاه بومگردی (با هزینه متفاوت) فراهم می‌شود، در این صورت پیش از ثبت‌نام و واریز هزینه به روابط عمومی جشنواره اطلاع دهید.

? مدرسان اصلی برنامه:

مدرسان عکاسی جشنواره قشم

مدرسان عکاسی جشنواره قشم

 
مدرسین نجوم جشنواره نجوم قشم

مدرسین نجوم جشنواره نجوم قشم

? مهلت ثبت نام: ۲۲ آذرماه

? هزینه شرکت در جشنواره : ۳۲۰ هزار تومان 

? تخفیف ویژه ثبت نام از طریق گروه زانکو: ۳۰۰ هزار تومان

? نحوه ثبت نام:

هزینه شرکت در جشنواره  را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۹۳۸۵۲۱۸۴ بانک ملت به نام فرزاد اشکر واریز کنید و تصویر فیش واریزی را برای ما ارسال نمایید تا ثبت نام شما قطعی شود.

هزینه ثبت نام صرفاً جهت برنامه ها و کارگاه های جشنواره است و شامل هزینه رفت آمد به قشم نمی شود.

 

اما برای شرکت کنندگان از تهران…

برنامه حرکت از تهران:

 

  • دوشنبه ظهر حرکت از تهران به سمت بندرعباس (قطار)
  • سه شنبه صبح رسیدن به بندرعباس و حرکت به سمت قشم از اسلکه بندرعباس (کشتی)
  • چهارشنبه و پنجشنبه حضور در جشنواره نجوم قشم
  • جمعه صبح حرکت از قشم به سمت بندرعباس (کشتی)
  • جمعه ظهر حرکت از بندرعباس به سمت تهران (قطار)
  • شنبه تا پیش از ظهر رسیدن به تهران 

هزینه تقریبی (بلیط های قطار و کشتی) ۴۵۰ هزار تومان

هزینه تقریبی کل سفر از تهران همراه با گروه زانکو: ۳۰۰ (حضور در جشنواره) + ۴۵۰ (رفت و برگشت به قشم)، شرکت کنندگان برای هماهنگی سفر گروهی، با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایند:

۰۹۳۶۲۹۴۰۹۶۳ (طالع زاده)

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: خورشید گرفتگی 5 دی ماه - برترین عکس های ایران و جهان - گروه آموزشی زانکو

دیدگاه بسته شده اند